Sri Lanka - Reisverslag uit Trincomalee, Sri Lanka van Carla Hijlkema - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Trincomalee, Sri Lanka van Carla Hijlkema - WaarBenJij.nu

Door: Carla Hijlkema

Blijf op de hoogte en volg Carla

11 Juli 2017 | Sri Lanka, Trincomalee

Na een prima vlucht ( daar dacht Jacques toch anders over) aangekomen in Colombo. Het duurde even voordat we door de immigration waren en de koffers hadden maar toen konden we dan toch richting hotel. De chauffeur had 1,5jur staan wachten. Prima hotel! Half uurtje later met z'n viertjes in een tuktuk
gepropt richting restaurant aan het strand voor het echte vakantiegevoel. Heerlijk geslapen en na een goed
Ontbijt met veel vers fruit stond onze chauffeur alweer te wachten. Hij wil ons het liefst heel Sri Lanka laten zien maar vandaag brengt hij ons naar Nilaveli een plaatste aan de kust. Mooie tocht gemaakt en geregeld gestopt voor een lekkere verse kokosnoot( gele, anders dan de kokosnoot die wij kennen) bovenkant eraf en rietje erin, heerlijk en nog veel meer voor ons onbekend fruit. Hij weet veel te vertellen en misschien dat we nog wel eens met hem op pad gaan. We hadden gehoopt op olifanten onderweg maar helaas alleen koeien

• 12 Juli 2017 - 16:20

Stella Leuvelink:

Fijn dat jullie veilig over zijn, ondanks de tuktuk :). Geniet ervan, leuk om jullie zo te volgen. En op naar meer foto's. Liefs Leufs.

Tags: A, N rie